Strategia marketingowa oraz branding dla marki PMU
![Screenshot_3](https://aboutmedia.pl/wp-content/uploads/2016/10/Screenshot_3.png)
![274273949_124734680096042_1655443421795349271_n 274273949_124734680096042_1655443421795349271_n](https://aboutmedia.pl/wp-content/uploads/2016/10/274273949_124734680096042_1655443421795349271_n-1-500x500.jpg)
Księga znaku oraz sesje wizerunkowe
Startegia Social media obejmowała kanały takie jak: Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube. Opracowaliśmy również przykładowe posty, dzięki którym klient był w stanie lepiej zwizualizować sobie kwestie związane z kreacją posta, użycia nowego UVP czy targetowania grupy docelowej.Zaprojektowaliśmy też dedykowaną checklistę pisania postów na Facebooku. Taka lista pozwala na szybkie i sprawne pisanie, bez obaw, że zapomnimy o jakimś ważnym elemencie.
![276133212_144172648173091_3343987297049131755_n](https://aboutmedia.pl/wp-content/uploads/2016/10/276133212_144172648173091_3343987297049131755_n.jpg)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
![279630699_149700424286980_432303870860812852_n](https://aboutmedia.pl/wp-content/uploads/2016/10/279630699_149700424286980_432303870860812852_n.jpg)
Nasze efekty
Proces rozszerzyliśmy o dodatkowe działania, prowadzące do opracowania strategii social media. W 3 miesiące to niedługi czas, jeśli chodzi o opracowanie strategii, natomiast dzięki autorskiemu i dedykowanemu procesowi byliśmy w stanie wypracować maksimum wartości dla klienta.